Dag 7 - Reisverslag uit Svalyava, Oekraïne van YouSee-Zeewolde - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Svalyava, Oekraïne van YouSee-Zeewolde - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: YouSeeZeewolde

Blijf op de hoogte en volg YouSee-Zeewolde

24 Juli 2013 | Oekraïne, Svalyava

Woensdag 24 Juli
Vandaag stond in het teken van ontmoeten, cultuur en ontspanning.
Wij zijn namelijk vandaag naar Khust geweest om daar jongeren te ontmoeten van een andere gemeente. We hebben samen met hen gezongen, gesprekken gevoerd en een stukje geschiedenis gekregen over de gemeente daar en hoe zij evangeliseren. Vervolgens gingen we wat kerken bezoeken en hebben we wat gegeten. Na de lunch gingen wij met de hele groep naar de ruïne van het kasteel van Khust. De ruïne bood een prachtig uitzicht over de gehele plaats en dit leverde mooie plaatjes op. Na de ruïne zijn wij met de groep naar een rivier gegaan in de buurt en kon het ontspannen beginnen. Het water was lekker verfrissend en we hebben heerlijk gezwommen.
Vanavond staat er weer een voetbalwedstrijd op de agenda, kijken of wij de eer hoog kunnen houden of dat het een nederlaag wordt voor ons. De avond zal weer afgesloten worden met een gezellig kampvuur.

Wednesday 24 of July
Today was all about meeting, culture and relaxing.
We went to Khust to meet some young people of a different community, we talked with them, play songs together and had a history lessons about the community and we learn how they tell about Jesus Christ. After this we went to some churches in Khust and had a lunch at a restaurant.
After lunch we went with the whole group, YouSee Zeewolde and people of Khust to a ruin of the castle of Khust. This ruin has a beautiful view over the city and we shoot some nice pictures. After the ruin we all went to a river nearby, where the relaxation started. The water was refreshing and we had a lovely swim.
Tonight the soccer match against Svalyava is on the agenda, we will see if we can keep our honor. The evening will end with a nice campfire, like the ones we had the last couple of days.

YouSee-Zeewolde

NL - Een groep jongeren uit de kerk de Schuilhof gaan aankomende zomer een bezoek brengen aan Svalyava, Oekraïne. EN - A group of young people will be visiting Svalyava, Ukraine this summer. Missie NL - Organiseren van verschillende activiteiten voor de gemeente in Svalyava, Oekraïne. EN - Organizing different activities for the community in Svalyava, Ukraine. Beschrijving Deelnemers / Participants: - Jenina Kingma - Berdien Kingma - Eric Wubs - Douwe Aikema - Robin van der Wal - Gerdien de Bruijne - Rianda Tuin - Peter Links - Bram Smit - Carla van Baardewijk - Mirjam Wubs - Lisette Folkersma - Theo Kalsbeek - Esther van der Wal - René Tuin