Terugreis - Reisverslag uit Passau, Duitsland van YouSee-Zeewolde - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Passau, Duitsland van YouSee-Zeewolde - WaarBenJij.nu

Terugreis

Door: YouSeeZeewolde

Blijf op de hoogte en volg YouSee-Zeewolde

26 Juli 2013 | Duitsland, Passau

Vrijdag 26 juli, het vertrek. Na uitvoerig en uitbundig afscheid te hebben genomen zijn we om 08:15 uur vertrokken. Aan de Oekraiens-Hongaarse grens hadden we deze keer 'maar' twee uur oponthoud. We waren blij dat we daarna ook weer in onze 'eigen' busjes konden stappen. Na een lange, gezellige en vermoeiende rit kwamen we om 20:45 aan bij onze overnachtingsplaats. Best knap als je bedenkt dat Duitsland acht plaatsen kent die Ergau heten en dat die ook vrijwel allemaal een Hauptstrasse hebben. Maar voordat we gingen slapen hebben we nog wat gegeten aan de oever van de Donau (die overigens kort geleden ook nog op de volledige begane grond van het hotel te gast was.) Nu gaan we slapen. Morgen zijn we weer thuis! :-) We laten u tijdig weten hoe laat we bij de kerk zullen arriveren.

Friday 26 of July, the trip back home. After a long time saying goodbye to everyone we started with our trip back home at 8.15 am. At the Ukrainian-Hungarian border we only 'had' a delay of two hours. We were happy that we could get in 'our' own cars after this week. After a long, sociable and tiring drive we arrived at 8.45 pm at our hotel. It's nice to know that Germany has eight placed called Ergou and all of them have a street called Hauptstrasse. Before we go to bed we had some dinner at a restaurant that was located at the bank of the Donau (just a few weeks ago the river was a guest at this hotel, so they are now renovating.) Now we are off to bed. Tomorrow we are back home :-) We will let you know when we are arriving at the church.

YouSee-Zeewolde

NL - Een groep jongeren uit de kerk de Schuilhof gaan aankomende zomer een bezoek brengen aan Svalyava, Oekraïne. EN - A group of young people will be visiting Svalyava, Ukraine this summer. Missie NL - Organiseren van verschillende activiteiten voor de gemeente in Svalyava, Oekraïne. EN - Organizing different activities for the community in Svalyava, Ukraine. Beschrijving Deelnemers / Participants: - Jenina Kingma - Berdien Kingma - Eric Wubs - Douwe Aikema - Robin van der Wal - Gerdien de Bruijne - Rianda Tuin - Peter Links - Bram Smit - Carla van Baardewijk - Mirjam Wubs - Lisette Folkersma - Theo Kalsbeek - Esther van der Wal - René Tuin