Reis deel 1 - Reisverslag uit Mosonmagyaróvár, Hongarije van YouSee-Zeewolde - WaarBenJij.nu Reis deel 1 - Reisverslag uit Mosonmagyaróvár, Hongarije van YouSee-Zeewolde - WaarBenJij.nu

Reis deel 1

Door: YouSeeZeewolde

Blijf op de hoogte en volg YouSee-Zeewolde

18 Juli 2013 | Hongarije, Mosonmagyaróvár

We zijn vanavond veilig aangekomen in Hongarije, wat zijn wij God dankbaar voor deze reis! We zitten in een fijn hotel en hebben vanavond gezellig 'in de buurt' gegeten. We leren elkaar steeds beter kennen en kijken er naar uit om ons werk in Oekraïne te gaan doen.

Langzamerhand gaan er al wat mensen naar bed om morgen weer aan de reis te kunnen beginnen, hopelijk mag dit deel van de reis net zo voorspoedig gaan als het deel van vandaag.

Wij willen u nogmaals vragen om voor de mensen hier te bidden en ook voor ons.
We houden u op de hoogte!

www.facebook.com/youseezeewolde
youseezeewolde.waarbenjij.nu

We arrived safely in Hungary, we are God thankful for this journey! We are currently sitting in a nice hotel and have some food at a local restaurant. We started to know each other better and better and we are looking forward to or work in the Ukraine.

Slowly the people of our group are going to bed so that they can start again tomorrow with our journey, hopefully this part of our journey will also go well.

Again we wanna ask you to pray for us and our journey.
We keep you posted

www.facebook.com/youseezeewolde
youseezeewolde.waarbenjij.nu

Tags: reis

YouSee-Zeewolde

NL - Een groep jongeren uit de kerk de Schuilhof gaan aankomende zomer een bezoek brengen aan Svalyava, Oekraïne. EN - A group of young people will be visiting Svalyava, Ukraine this summer. Missie NL - Organiseren van verschillende activiteiten voor de gemeente in Svalyava, Oekraïne. EN - Organizing different activities for the community in Svalyava, Ukraine. Beschrijving Deelnemers / Participants: - Jenina Kingma - Berdien Kingma - Eric Wubs - Douwe Aikema - Robin van der Wal - Gerdien de Bruijne - Rianda Tuin - Peter Links - Bram Smit - Carla van Baardewijk - Mirjam Wubs - Lisette Folkersma - Theo Kalsbeek - Esther van der Wal - René Tuin

Actief sinds 17 Juli 2013