Reis deel 2 - Reisverslag uit Svalyava, Oekraïne van YouSee-Zeewolde - WaarBenJij.nu Reis deel 2 - Reisverslag uit Svalyava, Oekraïne van YouSee-Zeewolde - WaarBenJij.nu

Reis deel 2

Blijf op de hoogte en volg YouSee-Zeewolde

21 Juli 2013 | Oekraïne, Svalyava

Na 6 uur en 45 min zijn wij dankzij Slavik en een kennis van hem in de Oekraïne. Onze busjes hebben we achter moeten laten in Hongarije, omdat we alleen kopieën van onze papieren hadden, in plaats van de originele. Nu eindelijk onderweg naar Svalyava, onze eindbestemming. Wij zijn weer een ervaring rijker, en hebben van alles beleefd deze dag. God is met ons. Dat mochten wij ook vandaag weer ervaren.

YouSee-Zeewolde

NL - Een groep jongeren uit de kerk de Schuilhof gaan aankomende zomer een bezoek brengen aan Svalyava, Oekraïne. EN - A group of young people will be visiting Svalyava, Ukraine this summer. Missie NL - Organiseren van verschillende activiteiten voor de gemeente in Svalyava, Oekraïne. EN - Organizing different activities for the community in Svalyava, Ukraine. Beschrijving Deelnemers / Participants: - Jenina Kingma - Berdien Kingma - Eric Wubs - Douwe Aikema - Robin van der Wal - Gerdien de Bruijne - Rianda Tuin - Peter Links - Bram Smit - Carla van Baardewijk - Mirjam Wubs - Lisette Folkersma - Theo Kalsbeek - Esther van der Wal - René Tuin

Actief sinds 17 Juli 2013